TOIMITUS- JA MAKSUEHDOT

TOIMITUS- JA MAKSUEHDOT

Oikeudellisesti ostaminen ja tilaaminen merkitsevät sopimuksen tekemistä. Sopimusta ei voi kumpikaan osapuoli yksinään muuttaa. Sekä ostajan että myyjän velvollisuuksista ja oikeuksista säädetään kuluttajansuojalaissa, jota myös Cimos Oy toiminnassaan noudattaa.

TILAAMINEN

Tilauksen voi tehdä joko:

  • ostoskoria käyttäen verkkosivuillamme (www.cimos.fi)
  • sähköpostitse (sales@cimos.fi)
  • puhelimitse (09-178 281)
  • paikan päällä myymälässämme

Tilaus vahvistetaan tarpeen mukaan joko puhelimitse tai sähköpostitse.

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron (24.00 %).

TILAUSVAHVISTUS

Välittömästi verkkotilauksen tekemisen jälkeen, asiakas saa automaattisesti sähköpostilla kopion tehdystä tilauksesta.

MAKSAMINEN

Myymälässä maksutavoiksi käyvät seuraavat maksutavat:

  • Käteinen
  • Pankkikortti
  • Visa Electron
  • Luottokortti (VISA/Mastercard)

Verkkosivujemme kautta tilattaessa käyvät seuraavat maksutavat:

  • Pankkikortti
  • Luottokortti (VISA/Mastercard/Amex)
  • Pankkien verkkomaksut

Emme tee avokauppaa. joten on hyvä varmistaa etukäteen, että tuote on käyttötarkoitukseensa soveltuva. Ammattitaitoinen myyntimme auttaa sinua tarvittaessa.

MAKSUPALVELUNTARJOAJA

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

Puhelin: 0207 181830

VERKKOPANKIT

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

TOIMITUS

Toimitamme tilaamanne tuotteet Matkahuollon kautta. Perimämme toimituskulut ovat asiakkaan nähtävissä tilausta tehtäessä. Tilausten käsittelyaika, sisällöstä riipuen on 1-3 arkipäivää tilausvahvistuksestanne. Noudoista ei peritä toimitus- tai käsittelykuluja.

Noudot

Varaamme noutoon tilattuja tuotteita seitsemän (7) päivää, jonka jälkeen tilaus automaattisesti perutaan.

 

PALAUTUKSET

Suomessa kuluttajansuojalain mukaisesti koti- ja etämyynnissä ostajalla on oikeus peruuttaa ostoksensa 14 päivän kuluessa siitä, kun hän on saanut sekä tuotteen että tilausvahvistuksen. Tämä ei koske Suomen rajojen ulkopuolelle toimitettuja tuotteita. Peruutusaika lasketaan siitä päivästä lähtien, kun asiakas on vastaanottanut näistä myöhemmin saapuvan.

Jos ostaja peruuttaa kaupan, tavara on palautettava viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Ostajan vastuulla on tarvittaessa näyttää toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla.

Palautuksesta aiheutuvat toimituskustannukset maksaa ostaja.

Jos tavara on olennaisesti muuttunut tai vähentynyt, ostajalla ei ole oikeutta saada takaisin koko maksamaansa summaa. Lisäksi mikäli ostaja on valinnut muun kuin edullisimman toimitustavan, esimerkiksi pikatoimituksen, yrityksen ei tarvitse palauttaa siitä aiheutuneita ylimääräisiä kustannuksia.

Tuotteilla ei ole palautusoikeutta yritysten välisessä kaupassa.

Suomen kuluttajansuojalain mukaisesti myymäläkaupassa tuotteilla ei ole automaattista palautus- ja/tai vaihto-oikeutta.

TAKUU JA HYVITYKSET

Takuuaika on mainittu tuotteen kuvaustiedoissa sekä tilausvahvistuksessa ja/tai -kuitissa. Emme vastaa mahdollisesta valmistajan myöntämästä pidemmästä takuuajasta.

Takuupalautuksen mukana tulee olla alkuperäinen ostokuitti (tai kopio siitä) ja vikaselostus. Mikäli tuotteessa ei ole vikaa, perimme takuuehtojen mukaisen tarkastusmaksun. Myös selvästi virheellisten palautusten osalta pidätämme oikeuden periä kohtuullisen tarkastusmaksu.

Jos tuotteessa on kuluttajansuojalain tarkoittama virhe, kuluttajalla on oikeus hyvitykseen. Ensijaisesti pyrimme korjaamaan virheen tai vaihtamaan tuotteen virheettömään tai vastaavaan toiseen tuotteeseen.

Sovitut hyvitykset maksetaan aina tilisiirtona mahdollisimman pian ja kuitenkin viimeistään 7 päivän kuluessa kaupan purkamisesta. Hyvityksiä ei koskaan makseta käteisellä.

REKLAMAATIOT

Kaikki toimitukseen liittyvät reklamaatiot tulee lähettää 7 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Reklamaation voi lähettää asiakaspalveluumme sähköpostitse sales@cimos.fi tai kirjallisesti osoitteeseen:

Cimos Oy / Reklamaatiot

Kruunuvuorenkatu 3

00160 Helsinki

Kaikkiin edellä esitettyihin ehtoihin sovelletaan Suomen lakia.